- As partes interessadas precisam consentir com a consulta de dados e documentos pelas administrações públicas? Quão?
- O que fazer quando os documentos são apresentados em uma unidade flash?
- Preciso arquivar documentos em papel?
- As notificações eletrônicas para apresentação são compatíveis com as notificações em papel?
- Existeixen les “còpies compulsades” en el marc de la Llei 39/2015?
- Què és el punt general d’accés electrònic?
- Com garantir que la Carpeta Ciutadana contingui tots els tràmits?
- La responsabilitat respecte les dades declarades en els formularis
- Què fer quan no es disposa de registre electrònic o no funciona?
- Les caigudes dels serveis de la seu electrònica
- Com es garanteix l’accés dels interessats a l’expedient electrònic?
- Com es pot acreditar la representació en el procediment administratiu, tant presencialment com electrònicament?
- És l’autònom un subjecte dels definits a l’art.14 de la Llei 39/2015?
- Què pot fer una oficina d'assistència quan li presenten una sol·licitud sense el formulari específic?
- La responsabilitat patrimonial per manca d’avís de notificació
- Quin és el codi d’identificació de l’òrgan què ha d’informar l'interessat en la seva sol·licitud?
- Es poden considerar infructuoses les notificacions electròniques rebutjades i per tant, caldria publicar-les al BOE?
- Com garantir el dret dels interessats a no aportar dades o documents que ja obren en poder de les Administracions?
- El còmput de terminis en el cas de registres interadministratius
- L’expedició de còpies autèntiques per les Oficines d’assistència
- Com cal actuar si es produeixen incidències tècniques que afectin al compliment de terminis?
- Amb la Llei 39/2015, és obligatòria la publicació en el tauler d’edictes a efectes administratius en un procediment?