La carpeta ciutadana ha de ser accessible des de la seu electrònica de cada administració i ha de garantir el dret dels interessats a accedir als seus expedients electrònics i a conèixer l’estat de tramitació dels seus procediments.

D’acord amb l’anterior, l’AOC ha desenvolupat El Meu Espai, una carpeta ciutadana integrada amb el nostre servei de seu electrònica. Algunes de les funcionalitats que El Meu Espai ofereix a la ciutadania són:

  1. Consulta de l’estat dels seus tràmits i els seus expedients electrònics (sempre que l’administració prèviament hagi automatitzat la publicació d’aquests expedients).
  2. Consultar les notificacions i comunicacions.
  3. Conèixer les consultes de dades personals realitzades per les administracions.
  4. Conèixer els accessos realitzats amb mecanismes d’identificació electrònica (autenticacions).
  5. Accés a les seves dades d’empadronament.
  6. Gestionar l’enviament d’avisos amb relació a les novetats de El Meu Espai.
Normativa

Llei 39/2015: art. 13, 53, 82 i 83
RD 203/2021: art. 52

Solucions relacionades