- Com cal actuar si es produeixen incidències tècniques que afectin al compliment de terminis?
- Drets i obligacions de les Lleis 39 i 40 empresa-administració i serveis AOC/Diputacions per complir
- Com garantir el dret dels interessats a no aportar dades o documents que ja obren en poder de les Administracions?
- L’expedició de còpies autèntiques per les Oficines d’assistència
- El còmput de terminis en el cas de registres interadministratius
- Què fer quan un subjecte obligat a relacionar-se electrònicament amb l’AAPP presenta documentació presencialment?
- La responsabilitat patrimonial per manca d’avís de notificació
- Quin és el codi d’identificació de l’òrgan què ha d’informar l’interessat en la seva sol·licitud?
- És l’autònom un subjecte dels definits a l’art.14 de la Llei 39/2015?
- Què pot fer una oficina d’assistència quan li presenten una sol·licitud sense el formulari específic?
- Com es garanteix l’accés dels interessats a l’expedient electrònic?
- Com es pot acreditar la representació en el procediment administratiu, tant presencialment com electrònicament?
- Les caigudes dels serveis de la seu electrònica
- Què fer quan no es disposa de registre electrònic o no funciona?
- Com garantir que la Carpeta Ciutadana contingui tots els tràmits?
- Les empreses, poden acudir a les Oficines d’Assistència?
- Què és el punt general d’accés electrònic?
- Existeixen les “còpies compulsades” en el marc de la Llei 39/2015?
- Amb la Llei 39/2015, és obligatòria la publicació en el tauler d’edictes a efectes administratius en un procediment?
- Es poden considerar infructuoses les notificacions electròniques rebutjades i per tant, caldria publicar-les al BOE?
- La responsabilitat respecte les dades declarades en els formularis
Article recomanat