Logotip
Estat dels Serveis
Català English (GB) Español (España)
Les meves peticions
Estat dels Serveis Les meves peticions
Català English (GB) Español (España)
  1. Suport
  1. 50 ombres legals
  2. Documentació
  3. Administració, gestió interna i interoperabilitat

Administració, gestió interna i interoperabilitat

  • Recomanació per al compliment del principi de neutralitat tecnològica
  • Quins requisits ha de tenir la màquina d’escaneig per digitalitzar documents, d’acord amb la normativa aplicable?
  • Segueix existint la diligència d’aprovació en el context electrònic?
  • L’expedient no tramitat electrònicament, té validesa legal?
  • Quin tipus de signatura (segell/funcionari) cal aplicar al procés de digitalització de documents?
  • Com s’ha de plantejar la creació del Registre de Funcionaris Habilitats?
  • Quines directrius calen per gestionar el procés de digitalització de documents en el registre d’entrada?
  • Què podem fer si una altra Administració remet documentació en paper?
  • Com s’ha de dur a terme el tràmit d’informació pública per mitjans electrònics?
  • Quan cal utilitzar un sistema d’identificació o un sistema de signatura? Casos d’ús.
  • Les trameses de documentació als registres de les administracions públiques, continuen tenint cost en la Llei 39/2015?
  • Què s’ha de fer amb la documentació que arriba al registre per correu ordinari, un cop s’ha digitalitzat?
  • Què s’entén per l’obligació d’incorporar una còpia electrònica certificada d’una resolució a un expedient electrònic?
  • Com es pot fer el seguiment de la pràctica efectiva de les notificacions electròniques?
  • Es poden fer videoactes dels Plens Municipals?
  • Com remetre documentació presentada en una oficina d’assistència en matèria de registres a una altra AAPP destinatària?
  • Quins són els requisits legals per a la expedició de còpies autèntiques?
  • Cal garantir que els expedients iniciats d’ofici es puguin tramitar en electrònic i en paper?
  • És obligatori disposar d’un registre electrònic? Normativa d’aplicació després de l’entrada en vigor de la Llei 39/2015
  • Drets i obligacions de les Lleis 39 i 40 ciutadà-administració i serveis AOC/Diputacions per complir
  • Drets i obligacions de les Lleis 39 i 40 sobre gestió interna-interoperabilitat i serveis AOC/Diputacions per complir
  • Què cal tenir en compte a l’hora d’automatitzar la distribució del registre d’entrada electrònic?
  • Com es pot organitzar la seguretat de forma integral? Proposta d’organització.
  • Com es pot garantir de forma efectiva les obligacions de publicitat activa en els portals de transparència?
  • Com complir amb l’obligació de relació electrònica entre les Administracions catalanes i transparència entre ens?
  • Ús adequat de la tramesa genèrica
  • La Llei 40/2015 obliga als òrgans col·legiats de govern a l’ús dels mitjans electrònics en la gestió de sessions?
  • Què és el punt general d’accés electrònic?
  • Les empreses, poden acudir a les Oficines d'Assistència?
  • Com garantir que la Carpeta Ciutadana contingui tots els tràmits?
  • La responsabilitat respecte les dades declarades en els formularis
  • Què fer quan no es disposa de registre electrònic o no funciona?
  • Les caigudes dels serveis de la seu electrònica
  • Com es garanteix l’accés dels interessats a l’expedient electrònic?
  • És l’autònom un subjecte dels definits a l’art.14 de la Llei 39/2015?
  • La responsabilitat patrimonial per manca d’avís de notificació
  • Cal arxivar els documents presentats en format paper?
  • Què cal fer quan es presenten documents en un pendrive?
  • El còmput de terminis en el cas de registres interadministratius
  • L’expedició de còpies autèntiques per les Oficines d’assistència
  • Existeixen les “còpies compulsades” en el marc de la Llei 39/2015?
Logotip
Logotip

© Consorci Administració Oberta de Catalunya(Consorci AOC). Tots els drets reservats.

Català English (GB) Español (España)
SLA Avís legal Accessibilitat Política de cookies