- Selección de los mecanismos de identificación y firma electrónica
- ¿Es necesario que los interesados consientan la consulta de datos y documentos por parte de las Administraciones públicas? ¿Cómo?
- ¿Qué hacer cuando se presentan documentos en un pendrive?
- ¿Es necesario archivar los documentos presentados en formato papel?
- ¿Son compatibles las notificaciones electrónicas por comparecencia con las notificaciones en papel?
- Existeixen les “còpies compulsades” en el marc de la Llei 39/2015?
- Què és el punt general d’accés electrònic?
- Com garantir que la Carpeta Ciutadana contingui tots els tràmits?
- La responsabilitat respecte les dades declarades en els formularis
- Què fer quan no es disposa de registre electrònic o no funciona?
- Les caigudes dels serveis de la seu electrònica
- Com es garanteix l’accés dels interessats a l’expedient electrònic?
- Com es pot acreditar la representació en el procediment administratiu, tant presencialment com electrònicament?
- És l’autònom un subjecte dels definits a l’art.14 de la Llei 39/2015?
- Què pot fer una oficina d'assistència quan li presenten una sol·licitud sense el formulari específic?
- La responsabilitat patrimonial per manca d’avís de notificació
- Quin és el codi d’identificació de l’òrgan què ha d’informar l'interessat en la seva sol·licitud?
- Es poden considerar infructuoses les notificacions electròniques rebutjades i per tant, caldria publicar-les al BOE?
- Com garantir el dret dels interessats a no aportar dades o documents que ja obren en poder de les Administracions?
- El còmput de terminis en el cas de registres interadministratius
- L’expedició de còpies autèntiques per les Oficines d’assistència
- Com cal actuar si es produeixen incidències tècniques que afectin al compliment de terminis?
- Amb la Llei 39/2015, és obligatòria la publicació en el tauler d’edictes a efectes administratius en un procediment?
Artículo recomendado